Использование информационных компьютерных технологий (ИКТ) на уроках образовательной области "Искусство"
Чепкасова Оксана Андреевна, директор школы
Одной из важных тенденций развития культуры ХХ века является тяготение к синтезу и взаимопроникновению культур. На этот процесс оказало сильнейшее влияние распространение средств массовой информации. Стало реальным фактом ускорение процесса восприятия информации, появился термин "клиповое мышление". Наиболее массовым источником информации становится телевидение, при помощи которого современный человек узнает обо всем на свете, в том числе об искусстве. Специфика подачи телевизионной информации состоит в ее дискретности, процесс синтеза осуществляется непосредственно в сознании человека. Поэтому возрастает способность человека к синтезу, к обобщению. Важным становится наличие воображения, умение соотносить разнородный материал, способность гармонизировать мир, воспринимать его картину целостно.
Именно эти способности развиваются у человека, прежде всего, за счет предметов эстетического цикла. Как никогда возрастает роль предметов образовательной области "Искусство"...
Перша підгрупа — методи навчання за джерелом передачі і сприймання інформації (С.І. Перовський, Є.Я Голант, Д.О. Лордкіпарідзе та ін.). У класифікації виділяються методи: словесні, наочні, практичні, роботи з книгою, відеометод.
інтерв’ю з директором департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОНмолодьспорту Олегом Єреськом.
"...Нещодавно ми проводили нараду з розробниками навчальних програм з усіх предметів початкової школи. Більшість підтримала ідею відмовитись від оцінки на уроках фізкультури та «Основ здоров’я», адже цей курс має сформувати навички збереження здоров’я, безпечної поведінки. А як можна ці навички оцінити? Збережено чи не збережено? Перед нами постає дилема: дитина правильно відповідає на всі запитання щодо здорового способу життя і водночас… курить. І що тоді їй ставити – 12 чи 1? Якщо знання дали, а навичок не сформували. Тому в початковій школі спробуємо відмовитися від оцінок.
Можливо, такий підхід варто впровадити і під час вивчення мистецьких курсів. Зіткнувшись із низькою оцінкою своєї роботи, дитина подумає: «В мене не вийшло, ще й двійку поставили». Навіщо травмувати психіку?.......,"
УРОКИ «ЗАРУБІЖНОЇ ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ» ЯК ОДИН З ЧИННИКІВ СТВОРЕННЯ КУЛЬТУРОФОРМУЮЧОГО ПРОСТОРУ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОКЛАСНИКА В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ : МЕТА, ЗМІСТ, СТРУКТУРА
Н. Г. Мінасян
Автор висвітлює причини приходу в українську педагогіку нового мислення стосовно розуміння значущості мистецтва як потужного засобу, як перетворювальної сили у вихованні цілісної, гармонійної особистості учня і, як наслідок цього процесу, впровадження уроків «Зарубіжної художньої культури» в програму загальноосвітньої школи як одного з чинників створення культуроформуючого простору особистості старшокласника. Аналізуються його мета, зміст, структура.
Пінчук Ольга Павлівна, аспірант Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Академії педагогічних наук України
ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРОДУКТІВ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Анотація
У статті викладені результати аналізу науково-педагогічної та методичної літератури щодо сучасних напрямків педагогічних досліджень, пов’язаних з використанням у навчально-виховному процесі засобів мультимедійних технологій. Проаналізовано сучасний стан використання мультимедійних продуктів у практиці середньої загальноосвітньої школи. Вказано на основні, з точки зору автора, проблеми створення та ефективного використання освітніх мультимедійних продуктів.
Ключові слова: мультимедійні технології, мультимедійні продукти, технічні засоби навчання.
Інноваційні технології навчання в сучасній школі Захарчук Тетяна Віталіївна, асистент кафедри теорії та методики дошкільної освіти Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка
УДК 316.334
В статті дається визначення поняття "інновація", „інноваційні педагогічні технології". Розкриваються основні методологічні вимоги, яким повинна відповідати педагогічна технологія. Аналізуються основні групи інноваційних педагогічних технологій, які підвищують якість підготовки спеціалістів на рівні міжнародних стандартів.
Ключові слова: інновація, інноваційні педагогічні технології, сучасна школа, якість підготовки спеціалістів.
В статье дается определение понятия "инновация" „инновационные педагогические технологии". Раскрываются основные методологические требования, которым должна отвечать педагогическая технология. Анализируются основные группы инновационных педагогических технологий которые повышают качество подготовки специалистов на уровне международных стандартов.
Ключевые слова: инновация, инновационные педагогические технологии, современная школа, качество подготовки специалистов.
In the article the determination of notion is given "innovatsiya" „innovative pedagogical technologies". The basic methodological requirements which pedagogical technology must answer open up. The basic groups of innovative pedagogical technologies are analysed which promote quality of preparation of specialists at the level of international standards.
Key words: innovation, innovation pedagogic technologies, modern school, qualification of training of specialists.
На каждый компьютер вместе с
Windows устанавливается браузер Internet Explorer, и большинство
пользователей не видят причин, чтобы заменить его каким-либо другим.
Однако у этой программы есть множество бесплатных альтернатив, две из
которых обходят IE по всем параметрам. Рассмотрим конкурентов
поподробнее.
Internet Explorer 7.0 Официальный сайт: www.microsoft.com
По данным портала украинской интернет-статистики index.bigmir.net,
порядка 60 % пользователей UA-нета предпочитают просматривать
веб-страницы с помощью браузера Internet Explorer. Несмотря на то, что
этот показатель...