інтерв’ю з директором департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОНмолодьспорту Олегом Єреськом.
"...Нещодавно ми проводили нараду з розробниками навчальних програм з усіх предметів початкової школи. Більшість підтримала ідею відмовитись від оцінки на уроках фізкультури та «Основ здоров’я», адже цей курс має сформувати навички збереження здоров’я, безпечної поведінки. А як можна ці навички оцінити? Збережено чи не збережено? Перед нами постає дилема: дитина правильно відповідає на всі запитання щодо здорового способу життя і водночас… курить. І що тоді їй ставити – 12 чи 1? Якщо знання дали, а навичок не сформували. Тому в початковій школі спробуємо відмовитися від оцінок.
Можливо, такий підхід варто впровадити і під час вивчення мистецьких курсів. Зіткнувшись із низькою оцінкою своєї роботи, дитина подумає: «В мене не вийшло, ще й двійку поставили
...
Читати далі »