На час продовжених канікул у Донецькій області розроблена продуктивна модель самостійної роботи школярів. Управлінням освіти Донецької облдержадміністрації й обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти оперативно розроблені варіанти залучення учнів у педагогічний процес через самоосвітню діяльність. Проект підтримали журналісти державної телерадіокомпанії на чолі з генеральним директором А.С. Башуном. З першого дня вимушених канікул двічі в день з 8.20 до 8.50 і з 16.10 до 16.40 в ефірі 27 каналу йдуть «Відкриті уроки», які дають педагоги вищих, загальноосвітніх навчальних закладів, методисти облІППО. У формат телеуроків включені тренінги «Який я учень», інтерактивні лекції, консультації, практичні вправи, інформаційні повідомлення. По завершенні продовженого канікулярного часу планується проведення зустрічі вчителів і учнів у відкритому телеефірі за результатами такої моделі підготовки до незалежного оцінювання. Ефективними є щоденні радіопрограми «Вчимося вдома», які йдуть з 10.10 до 11.00 на обласному радіо і на середніх частотах. Зміст програм різноманітний і розрахований на учнів основної і старшої школи. Радіокурс присвячено «Донеччинознавству» і включає лекції, діалоги, полілоги, монологи на теми географії, природи, історії, літератури, музичного мистецтва рідного краю, видатних діячів регіону. Наступний розділ радіопередач включає стилістику і культуру мови, розраховану на формування лексичного запасу. Це важливе питання не можна обійти стороною, оскільки проблема розвитку комунікативної компетенції, формування лексичного запасу і мовної палітри на сьогоднішній день одна з провідних у сучасній освітній парадигмі регіону, для якої характерні білінгвізм, плюрилінвізм, інтерференція української і російської мов, суржикові явища, зниження мовної культури.
матеріал взятий з сайту http://www.osvita.donetsk.ua
|