Рекомендований план уроку: Тема програми. Тема уроку. Тип уроку. Вид уроку. Мета методична. Цілі освіти (навчання, виховання, розвитку). Матеріально-технічне забезпечення уроку. Міжпредметні та внутрішньопредметні зв'язку.
Рекомендована технологічна карта уроку: Дидактична структура уроку Методична підструктура уроку Ознаки рішення дідактичних завдань Методи навчання Форма діяльності Методичні прийоми та їх зміст Засоби навчання Способи організації діяльності
Тип уроку визначається метою організації уроку, тобто метою його проведення.
Тип уроків теоретичного навчання (за Махмутовою М.І.): Урок вивчення нового навчального матеріалу. Урок вдосконалення знань, умінь і навичок. Урок узагальнення й систематизації знань. Урок контролю знань, умінь і навичок. Комбінований.
Типи уроків практичного навчання (за Махмутовою М.І.): Урок за первісним формування умінь і навичок. Урок вдосконалення умінь і навичок. Урок з виконання комплексних завдань (робіт).
Вид уроку визначається формою спільної діяльності викладача і учнів, яка домінує на уроці: Лекція. Бесіда. Самостійна робота. Практична робота. Лабораторна робота. Конференція. Семінар. Контрольна робота. Залік. Ділова гра. Екскурсія.
Змішаний (кілька видів діяльності приблизно однакових за часом).
Дидактична структура уроку включає в себе наступні дидактичні завдання: Мотивація і стимулювання діяльності учнів, цільова установка, активація необхідних знань. Формування нових понять і способів дій. Застосування понять і способів дій.
Найефективніше, коли на уроці вирішуються всі три дидактичні завдання, але може бути й інакше (це залежить від цілей і типу уроку).
Дидактичні методи (за Лернер І.Я.) Інформаційно-рецептивний. Репродуктивний. Проблемний: проблемне виклад; евристичний; дослідницький.
Форма діяльності залежить від застосовуваного методу і методичних прийомів. Наприклад: бесіда, самостійна робота, робота з книгою, перегляд відеофільму та ін.
Способи організації діяльності викладача і учнів (за Молчан Л.Л.): Фронтальний. Індивідуальний. Парний. Колективний.
Цілі освіти поділяються на цілі навчання (формування знань, умінь і навичок), виховання (формування поглядів, переконань, якостей особистості) і розвитку (розвиток інтересів, мислення, мови, волі і т.д.).
Методична мета для кожного уроку передбачає створення умов для формування знань, умінь і навичок; розвитку здібностей; виховання якостей особистості і т.д. Якщо урок відкритий, то методична мета залежить від мети запрошення колег на даний урок.